2012. január 5., csütörtök

20120105

Tudod-e milyen az igazi jóság?

Mikor a sírra dobsz egy szál fehér rózsát,

csak hogy egy percre még visszacsald a lelkét

legszebb ősz virágnak, érezd még szerettét.

Ahogy fentről rád néz, őbenne megleled,

szíved nyílik, és én ott vagyok veled.


Tudod-e milyen az igazi álom?

Csorgó cseppű könnyként folyik a díványon,

valóság porától tested-lelked mossa,

űzi a fájdalmat, mi szíved mardossa.

Csodaalakként jön, megfogja a kezed,

mesévé vált, és én ott vagyok veled.


Tudod-e milyen az igazi magány?

Szemétből épített, szívet maró talány:

érzed-e még kezed égi társad fölött,

kit rongyos, tépett szíved masnivá kötött.

Rohannál érezni húsát, de nem lehet…

Ha egyedül sírsz is, ott vagyok veled.


Tudod-e milyen az igazi halál?

Poklokat kívánva a dobbanás megáll.

Tested, mint szikkadt fa keresi gyökerét,

hiába… a világ már nem tekint tefeléd.

Ha alvadt vérbe fullad minden egyes ered,

tudod, én akkor is ott leszek veled…


Tudod-e milyen az igazi élet?

Megkapod majd mástól, mitől én még félek,

lépj át rajtam, taposs belém, de ne feledd,

ha vár rád család, én bízom, hogy megleled.

S mikor tested adod, hogy szülessen egy lélek,

én akkor is, én ott is benned élek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése