2012. július 27., péntek

20120726

fogyókúra, hatékonyan


úgy érzem, rám folyik a bolygó. hirtelen óriás ponttá zsugorodok, hatalmas semmivé, mindent kitöltő űrré. nem vagyok a testemben, nem a testem vagyok, csak körülöttem remeg. reszketi az időt. mialatt ő vibrál az időben, meghallom a csendet. fáj, felzaklat, nem értem és egyre csak megszólalnak az álmok. süvítenek minden felől, gyötörnek. hogy visszahúzzanak a valóságba, megszólalnak a tetteim, mintha csak saját magam elbeszélője lennék, forgatnám és magamba döfném a szavakat. közben a test mozog. enni kell. Enni kell! – mondom, és ő előveszi a tányért, felsorakoztat benne kenyeret, tésztát, húst szafttal, édeset, sósat, fűszerrel, szárazon, töményen, szaggal. belecsúszik a villa. csak ott áll és úszik benne, amint az ágyra teszem és nézem. ülök és nézem, úgy egy méter biztonságos távolból. a szag erőszakosan belém hatol. nem akarom. kemény undor fog el, elfordulok. hiába. a torz illat mégis átölel, és eszembe juttatja, hogy meg kell küzdenem vele, egészen a gyomromig. Minek? Kell. Megbánom majd. Mire jön a betegség, már nem akarom. Nem lesz jó halál, talán nem is lesz más, csak még több szenvedés. Testi. Az meg nem kell. Csak az kínlódik ilyenfajta lelki lószarokkal, aki egyben van. – talán… sírás fog el. érzem a duzzadó könnycseppet a szemem körül, de száraz. nincs. már nincs több. érzem, újra a testem foglya vagyok. az izmok rándulnak, görcsösen megfeszülnek néha. ég, fáj, izzad a testem, mintha olvadó üveggyöngyök borítanák. hevülnek, csordulnak, cseppennek, folynak, hogy a hideg padlón koppanva újra elnyerjék alakjukat. ömlenek belőlem, színesek, vidámak, mintha az összes boldogságom hagyná most el a sejtjeimet. Elvesztettem mindent. Elhagy a boldogság. Elhagyott. Elhagynak. Nincs…Semmi sincsen… - kinyújtom karjaim, a lehulló verejtéktócsába. már kihűlt. nyújtózom felé. megtörten az üveggyöngyeimbe fekszem, eggyé olvadni a kint rekedt boldogságommal. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése